1. POLISI PENGESAHAN TEMPAHAN DAN CETAKAN
-Setiap tempahan,Kad Kahwin SP akan melakukan proses rekebentuk dan mendapatkan pengesan pelanggan. Cetakan hanya akan dibuat selepas menerima pengesahan terakhir daripada pelanggan Kad Kahwin SP tidak akan bertanggung jawab atas sebarang kesilapan ejaan atau lain-lain selepas pengesahan dibuat.
- Jika Reka bentuk atau maklumat tidak sama dengan borang tempahan yang di isi oleh pelanggan, sila maklumkan kepada kami untuk pembetulan. Kami tidak akan bertanggung jawab, selepas kami mendapat pengesahan dari pelanggan untuk proses seterusnya.
2. POLISI KUALITI CETAKAN DAN WARNA
Kad Kahwin SP menggunakan pencetak offset dan digital (bergantung pada kuantiti) untuk menghasilkan semua produk keluaran Kad Kahwin SP . Ketidakselarasan warna akan berlaku dalam setiap cetakan. Julat ketidakselarasan warna dalam cetakan produk akhir Kad Kahwin SP ialah 5%-10% daripada warna di sample cetakan. (bermakna tiada jaminan untuk warna yang sama dengan screen komputer) . Warna melalui monitor atau skrin Handphone adalah berlainan dengan warna sebenar cetakan kerana format warna yang berbeza. Warna di skrin tidak boleh dijadikan ukuran perbandingan dalam menentukan perbezaan julat warna. Kualiti potongan akhir juga akan mempunyai julat standard cetakan iaitu +-1 inci kerana penyesuaian kualiti akhir produk @ design.
3. POLISI PRA-BAYAR & DEPOSIT
Pembayaran boleh dilakukan secara deposit RM100 (Untuk Pembelian RM100 keatas) atau bayaran penuh terus. Rekabentuk kad atau lain-lain produk tempahan hanya akan dibuat selepas bayaran dibuat. Penghantaran produk juga selepas pelanggan membuat bayaran penuh.
4. POLISI PENGHANTARAN
Keutamaan kami adalah memastikan penghantaran produk kepada pelanggan dilakukan dengan baik. Semua penghantaran sekitar Semenanjung Malaysia akan dilakukan melalui syarikat kurier J&t Express manakala untuk Sabah dan Sarawak kami akan menggunakan khidmat POS MALAYSIA (Parcel Service Udara - 7-10hari) Caj penghantaran kami untuk setiap barangan adalah berbeza (mengikut saiz dan berat) dan akan dinyatakan dengan jelas pada laman tempahan produk tersebut. pelanggan sekitar 2-3 hari bekerja/bergantung pada servis syarikat penghantaran . Kami juga tidak bertanggungjawab sekiranya syarikat penghantaran setelah urusan postage atau berdasarkan budi bicara kami.
7. POLISI PEMBATALAN TEMPAHAN & PEMULANGAN DEPOSIT
Pembatalan tempahan sebelum kerja draf design dilakukan @ Caj DEPOSIT TIDAK DI KEMBALIKAN
- Jika Reka bentuk atau maklumat tidak sama dengan borang tempahan yang di isi oleh pelanggan, sila maklumkan kepada kami untuk pembetulan. Kami tidak akan bertanggung jawab, selepas kami mendapat pengesahan dari pelanggan untuk proses seterusnya.
2. POLISI KUALITI CETAKAN DAN WARNA
Kad Kahwin SP menggunakan pencetak offset dan digital (bergantung pada kuantiti) untuk menghasilkan semua produk keluaran Kad Kahwin SP . Ketidakselarasan warna akan berlaku dalam setiap cetakan. Julat ketidakselarasan warna dalam cetakan produk akhir Kad Kahwin SP ialah 5%-10% daripada warna di sample cetakan. (bermakna tiada jaminan untuk warna yang sama dengan screen komputer) . Warna melalui monitor atau skrin Handphone adalah berlainan dengan warna sebenar cetakan kerana format warna yang berbeza. Warna di skrin tidak boleh dijadikan ukuran perbandingan dalam menentukan perbezaan julat warna. Kualiti potongan akhir juga akan mempunyai julat standard cetakan iaitu +-1 inci kerana penyesuaian kualiti akhir produk @ design.
3. POLISI PRA-BAYAR & DEPOSIT
Pembayaran boleh dilakukan secara deposit RM100 (Untuk Pembelian RM100 keatas) atau bayaran penuh terus. Rekabentuk kad atau lain-lain produk tempahan hanya akan dibuat selepas bayaran dibuat. Penghantaran produk juga selepas pelanggan membuat bayaran penuh.
4. POLISI PENGHANTARAN
Keutamaan kami adalah memastikan penghantaran produk kepada pelanggan dilakukan dengan baik. Semua penghantaran sekitar Semenanjung Malaysia akan dilakukan melalui syarikat kurier J&t Express manakala untuk Sabah dan Sarawak kami akan menggunakan khidmat POS MALAYSIA (Parcel Service Udara - 7-10hari) Caj penghantaran kami untuk setiap barangan adalah berbeza (mengikut saiz dan berat) dan akan dinyatakan dengan jelas pada laman tempahan produk tersebut. pelanggan sekitar 2-3 hari bekerja/bergantung pada servis syarikat penghantaran . Kami juga tidak bertanggungjawab sekiranya syarikat penghantaran setelah urusan postage atau berdasarkan budi bicara kami.
7. POLISI PEMBATALAN TEMPAHAN & PEMULANGAN DEPOSIT
Pembatalan tempahan sebelum kerja draf design dilakukan @ Caj DEPOSIT TIDAK DI KEMBALIKAN
8. POLISI PENUKARAN ATAU PERUBAHAN DESIGN ASAL
Kad Kahwin SP membenarkan untuk menukar warna dan jenis tulisan, penukaran boleh membuat sebanyak 3 kali sahaja. Kami akan kenakan caj sekiranya anda menukar lebih dari yang ditetapkan.
10. POLISI PENGIKLANAN LOGO JENAMA SYAZA PRINTING DI KAD KAHWIN
Semua harga jualan rasmi produk Syaza Print ialah termasuk nilai pengiklanan jenama Kad Kahwin SP di kad kahwin tersebut. Cetakan logo Kad Kahwin SP di bahagian kad kahwin buatan Kad Kahwin SP adalah standard pengiklanan jenama Kad Kahwin SP.
No comments:
Post a Comment